aloo aloo! =D *huomattavasti paremmalla tuulella*

Mulla oli tännää köksän käytännönkoe joka meni hyvin (=ei ruumita, tiskivuoresta selvittiin kunnialla enkä räjäyttäny/polttanu/tuhonnu mitään iha totaalisesti). Tai ainaki tuntu et se meni, saa sitte nähä ku saa ne arvostelupaperit. Ruoka näytti ihan hyvältä :p En voinu itte syyä ko siinä piti käyttää jauhelihaa (joku ei syö nisäkkäitä *kika*)

Saan torstaina uuen kännykän!<3 *heruttaa sitä joka suuntaan* Tuo entinen onki nii romu et jos en ois uutta saanu nii tiiä koska se hajoaa kässiin. nokian 3100:sta 7373:een =D oon iha onessaan. Otan sen mustan, se vaaleenpunanenki osi ollu söpö mutta ei oikee mun tyyliä :pp :D Harmi ku ei oo mustaa samoilla kuvioinneilla ku siinä vaaleenpunasessa.

Mutnii. Huomenna on tiistai. Mulla olis se taikalamppu-juttu (suunnitellaan nuorille tapahtumaa *roll eyes* aika kuivaa) ja kai mun sinne häätyy mennäkki. *sigh* en yhtää tykkää siitä projektista. Siis jotai ötökköjen elämää wtf....? Heitin sen idean vitsinä ja nty sitä niinku työstetään. No lol? Mutta eipä kai sille mittää voi, parempi mennä tällä läpi, tai sitte jää'ä pois mielenosoituksellisesti (coughdramacoughqueencough) jos en jaksa tapella sen jutun kanssa. Saa nähä.

Sitte on keskari! =D aiotaa vissin mussujen (=tiina, nelli, elise) kanssa kasaantua johonki pitkästä aikaa. Tiina saa tehä pannaria *nod nod nod* ja sit varmaa lauletaa meillä karaokea ja jauhetaan paskaa :pp sitä me kyllä tehhää muutenki mutta ihan sillee _kunnolla_ ;D Marttakerho!<3 Jään taas pois japaninkielenkurssilta sen takia (tiina helvetin horo :p kiitos!<3), käyn siellä nykyää vissii näthtävästi joka toinen kerta (en ikinä oo suunnitellu sitä mutta satun vaa aina jostai syystä jäämään pois joka toine kerta) mut ei voi mitää. Ei kukkaa varmaan huomaa ko jään pois :D tai huomaa ne mutta nii :p

Mun pitäs kirjottaa tota Saatanaa (;D) joten eiköhä lopetella tähän tältä päivää!~ :3

Peace, love & all junk like that
Negai