Marry_my_darksidf.jpg
Psiuuu~(meinköhän tuo otsikko oikein, en jaksanu tarkistaa...? x3) En oo kerenny/päässy koneelle kirjottamaan tänne pitkään aikaan. En nytkään oikeestaan ehtis, pitäs tehä kirjailija esitelmää Tove Janssonista.... Oon aika pahis. Joo. Mm. Tottakai.

Eilen en oikeestaa saanu mittään tehtyä... Tai sain pari kuvaa alkuun ja yhen valmiiks vaikka taustaa en saanukkaa tehtyä. Mulla särki päätä koko päivän ja olin just sillee melkeinpä että 'kuolenko mää nyt o_o;'. Joo tiesin että en oo oikeesti kuolemassa mutta siis juu nou. Semmonen tunne. Nii ja kiitos vielä _äiti kulta_ kun _paransit_ oloani ehottamalla että mulla saattas olla keliakia ja että eiköhän lähetä verikokeisiin </3 ONKO VAIKEETA TAJUTA ETTÄ MÄÄ PELKÄÄN NEULOJA? Siis helevetti. Että joillaki ihmisillä joskus välähtää. Siis tietenki ne pittää joskus ottaa, mutta ei keliakiassa oireina mun käsityksen mukaan oo ees päänsärky. Kannata mennä tuommosia mulle ehottelemaan ku toinen on muutenki silmät ristissä eikä jaksa muuta ku tuijotella kattoon. Ihan niinku se haluais että mulla ois keliakia ku silläki on. Niin että ei siinä mitään äiti, muuten mukava ihminen olet mutta ajattele joskus ennen ku ehottelet. *sigh* Ja aina se sanoo mulle että ajattelppa nyt vähän :'D (lol kirjotan meän äitistä. *naureskelee itselleen*)

Mut nii.Tänää olis jazz-tanssi. Toivottavasti me alotettas joku uus tanssi joka ois haastavampi ku edellinen ettei olis sellasta joooooo kävelempä tässä nyt näin...Toisaalta ihan hyvä ku ne on helppoja nii jää aikaa omillekki tansseille eikä sekotu. Jos oisin menny siihe haastavampaan ryhmään nii varmaa oisin paniikissa etten pysy muitten tahissa ja tanssisin  niitä kaiken vapaa-ajan. Musta tuntuu että sitä ei tuettas :'D Oon ylpee ittestäni, saan vieläki spagaatin vaikka venyttely unohin jokski aikaa =D

(....kirjoitus tauko jaaaaa jatkuu! :3)

Talvi.

Onko masentavampaa vuoden aikaa? Kaikki on peittyny valkeaan ja on hiljaista. Tällä hetkellä taivaski on valkea. Jos mää päättäsin nii alkasin muumiks ja nukkuisin talvet. Paitsi että heräisin jouluks ja parina muunaki päivänä ihmettelemään ajan puoleksi vuodeksi taakseen jättämää ulkomaailmaa. Pysyisin sisällä paitsi että kävisin tekemässä ulkona lumienkeleitä ja raahaisin jonkun lumisotaan lauhalla. KOSKA sitten jälkeenpäin kuuma kaakao on taivas<3 =D Ensilumen jälkeen kuitenki kömpisin isojen peittojen alle ja nukkusin.

Voi miksei oo jo kesä?

(jatkan aiheesta ku ens kerran ekrkeän kirjottamaan)

Mutta joo, tietenki ku pystyn oleen koneella nii muittenki pitää päsätä tänne joten mää saan joustaa. Nyt siis tekemään esitelmä loppuun ja sitten poisss

Peace, Love and all junk like that
Negai