Tää ois niinku mun eka kirjotus tänne... woot. *heittelee glitteriä ja kukkia aneemisesti tuoliltaan* Pittää joku päivä jaksaa tehä tälle ulkoasulle jottain ku on nii hullun kuivan näkönen. Tai onha tää iha kiva, mutta enemmä semmone mun näköne. Vois pistää jotai punavalkomustaa nii johan alkas mun blogiks tunnistaa :p Ei oo oikeen mun tyyliä tollaset rehut/puut/ruskea/vihreä. Tai mitä täsä nyt onkaa, en jaksanu alkaa tarkistaa mitä tarkallee ottaen tosa on, tökkäsin vaa mikä sattuu tulleen.

Tännää ei ollu kiva päivä. Ensinnäki oon ollu koko helevetin päivän iha umpijäässä ja muutenki... Ei oo mitenkää hirveän ilosta ~_~ En jaksanu lähtä ees tanssitunnille vaan jäin vaa sängynpohjalle murjottamaan. Meikkasinki ihan turhaan ja nakoin sokeria lattialle *huokaus* Nyt mun hiukset on päätä myöten (onneks niitä ei kato kukkaa täällä ko ei tietsikkahuoneessa oo ees peiliä) ja näytän varmaa räjähtäneeltä. En oo saanu piirrettyä enkä kirjotettua mittään ja ideat hyökkäilee joka puolelta tökkien neuloilla. Ja vituttaa.

Hullu vuodatus heti aluks, hyvin alkaa ='D

Mutta oon mää ainaki melkee motivoinu itteni kirjottamaan /,,/ ehkä tästä päivästä tulee sittenki jotai.

Peace, love & all junk like that
Negai