Hihii, tännää oli tiistai. Oli mukavapa päiväpä, varsinki ku pääsin koulusta (no lol) gräyh! Paitsi että sitte olin iha bustedvittusaatana ku huomasin että mulla on se taikalamppu juttu. Sitte piti sinne lähtä yhtäkkiä nii :k :D mut onneks sain huomata että muuki porukka on sillee ei me mitää ötökkä juttua haluta tehä :p Sanottii sitte ohjaajalle (se ei digannu meitä) ja alettii sitte miettii jotain muuta vaihtoehtoa. Ens kerraks pitäs taikoa jostai njoku näytelmä, tai kaikkien pitää tuua eholle jotain... ehdotuksia, anyone? Romeo&Julia ei valitettavasti käy.(and däämn aim sääd for thät :z)

Mut nii =D

Oon tässä suunnitellu sarjakuvan alottamista.(jo aika kauanki) Tällä kertaa en anna ittelleni anteeks ikinä sitä jos en tee tätä. Rakastan noita hahmoja ja tää on omalla tavallaan myös mua itteä koskettava tää idea. Teemat on mulle hyvin läheisiä ja tää toimis niinku kanavana mun ylimääräiselle angstaamiselle (sais käsiteltyä pari aihetta josta ei välttämättä oo nii korvat pystyssä puhumatta ihan hiljaisuudessa).

Elikkä sarjakuvan nimi olis Heartless<3 , tosiaan tuo sydän perässä. Tarina kertos kyseisen nimisestä bändistä, vaikka se musiikki ei välttämättä etummainen asia olekkaan. Jutun paino on enemmänki jotain itsensä hyväksymisessä, elämän raadollisuudessa ja ihmissuhde sotkuissa (ai kuinka niitä rakastankaan. saippua=<3 ;D). Tietenkin mukaan heitetään useampi litra angstia ja vaikeuksia, pari desilitraa mitä kummallisimpia persoonia varpasillaan hipsivästä, blondien verta juovasta vampyyristä kenkäfriikkiin Saatanaan, useampi lusikallinen rock-henkeä ja tummaa väriskaalaa muiden mausteiden kera ja päälle vielä ripotellaan suklaahippuja niin siinä on tämä sarjakuva. Lisäksi yllätykset pohjalla. ;p =D

Tietenkään juonesta en ala kovin tarkkaa kertomaan, jää sitte yllätykseks. En taho spoilata, eikä sitä tiiä millasia copycatteja täällä liikkuu :p (päädyn kuitenki jossaki viaheessa selittään tarkemmin ja sit joku kopsaa x3 kuka mua tosin haluais matkia, lol :D) En kyllä tiiä yhtään kuinka pitkä tästä tulis, mun jutuilla on tapana tuota... rönsyillä =D Mut selitän siitä sit myöhemmin, nyt alan jatkamaan tuon vielä nimettömän mun ja Aliothin kirjotussydeemiä ;>

Niin muuten! Siinä esiintyy Heartless<3in hahmot myös. Se on niiq meä yhteinen projekti, molempien hahmoja yhessä jutussa =D Tätä varmaan joskus julkastaan jossain... Wait until that ;>>

Peace, love and all junk like that
Negai

~~~~*~~~~~

Would you smile
for the one last time
to me
I want to remember your face
every single feature
it contains

For this is the end of me
the last ace stolen from my sleeve
It's not that I gave up fighting
nor did I lose my faith in people
yet i fell from an edge and couldn't stop sliding
This little, stubborn rebel
never got to see the world she carved
with her own blood painted
with all the colours of a sad rainbow