summerburial.jpg
Piipaa ppl! Selvisin japaninkurssilta hengissä as juu can see since i'äm writing this,ne? :p En taia mennä sinne ens vuonna... Mulla ei oo pysyvää paria joten oon semmonen 'ylijäämä' siellä. En välttis iha outsider, kyllä mää sieltä porukkaa tunnen, mutta... nii. Opiskelen sitte ittekseni jos jaksaa innostaa :p

Tännää sain yhen kuvistyön kottiin =D vois valokuvata sen ja sitte mun naamarin kanssa... Kunha saan aikaseks :p Tän päivän aion vaan, ah.....

Lusmuilla<3

Teen vaa semmosia hommia mitkä kiinnostaa. Screw ye my projects! Ye'll have to wait 'till tomorow. Oon ansainnu vapaapäivän. Jaa mistä hyvästä? En niin mistään =DD

Oon hyvällä tuulella tänään. Joku lähettää mun auraan niin positiivisia värähtelyjä että varmaan hehkun. Lämmin. Hymyilen kuin ääliö. Oon retardimpi ku yleensä. Täysin idioottisoitunut.

And do I care? Hell no!

Olipa omituista huomata että kuullostan välillä sparklatessani iha vanhalta itteltäni. Siltä joka ei angstaa turhia ja menee eteenpäin vaan päivä kerrallaan oottaen huomista ylpeänä, valmiina tappelemaan kaiken mihin uskoo puolesta. Siltä joka selittää tyhmiä, mutta rauhottuu kuuntelemaan muita ja on heti valmiina auttamaan. Siltä joka ei esitä turhia.

Vau.

Voi tietenki olla että tää on vaa hetkinen hyvän olon tunne (nousu humala :-------D), mutta toivon että tää ei mee ohi. Siis tietenki elämä kolhii ja kaikkea ja varmasti angstailen tulevaisuudessaki, mutta en yhtään enempää kuin mun tapoihin kuuluu, enkä moppaa ainakaan yksikseni. Kiitos <3

Peace, love and all junk like that
Negai